Suomi

Varustaudu seuraavaan kiipeilyseikkailuun Osta täältä

FAQ

Tilaus / Kassa

Kuinka tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu/hyväksytty?
Jos tilauksesi on hyväksytty oikein, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse sekä näytölle tulevan vahvistuksen. Jos et ole saanut vahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä.

Asun Norjassa/Suomessa, mutta en voi tehdä tilausta. Miksi se ei onnistu?
Mene ensin kassalle. Kun olet siellä, voit vaihtaa maata Norjaan tai Suomeen painamalla lippua, joka sijaitsee juuri tekstin "Kassa" vieressä.

Minulla on lahjakorttikoodi, miten voin käyttää sen ostoksillani?
Käytät sitä kassalla. Klikkaa "Onko sinulla lahjakortti tai alennuskoodi?" ja täytä koodi oikeaan kenttään, ja hinta vähennetään automaattisesti. Jos se ei toimi, se voi johtua siitä, että se on jo käytetty. Ole tarkka merkkien O ja numeron 0 sekä iso- ja pienikirjainten erottamisessa.

Haluaisin ostaa lahjakortin, mutta se ei toimi. Miksi ei?
Yksi syy voi olla, että sinun on tunnistauduttava BankID:llä, jotta voit ostaa lahjakortin. Siksi et voi ostaa lahjakorttia ilman henkilötunnusta. Jos se ei silti toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä maksutapoja voin valita?

  • Luottokortti Maksusi tapahtuu turvallisen luottokorttipalvelimen kautta. Palvelun tarjoaa Svea. Tämä maksutapa on nopein ja helpoin eikä maksa sinulle asiakkaana mitään ylimääräistä!
  • Pankkisiirto - Maksusi tapahtuu turvallisen yhteyden kautta pankkiisi. Swedbank, Nordea, Handelsbanken hyväksytään. Sinut ohjataan suoraan pankkiin ja tarvitset pankkitunnukset/hyväksyäksesi ostoksen. Yhteys tarjotaan Svean kautta.
  • Lasku - Saat tuotteen ensin - Maksa jälkikäteen! Normaali luottotarkastus suoritetaan. Jos tilaus hyväksytään, sinulla on laskuoikeus. Toimitus voidaan suorittaa vain asuinpaikan mukaiseen osoitteeseen (Henkilötunnus on vaatimus). Laskutusmaksu lisätään. Palvelun tarjoaa Svea. Lasku lähetetään sähköpostitse samanaikaisesti kuin tilaus lähetetään meiltä.
  • Osamaksu - Maksa pienin erin Svean kanssa. Katso osamaksuvaihtoehdot ostoehdoista.

Kuinka toimin, jos haluan toimituksen toiseen kuin omaan osoitteeseeni?
Voit valita toimitusosoitteen kassalla, jos valitset suoran maksun pankki- tai korttimaksulla. Jos teet tilauksen Svean kautta, tilauksen on oltava samassa osoitteessa, jossa olet rekisteröity.

Kuinka toimin, jos olen yritys/kunta ja haluan tilata Svean laskulle?
Valitse "yritys/yhdistys" kassalla ja täytä tiedot. Huomaa, että Svea on tarkka yritysten ja yhdistysten osoitteiden suhteen; lähetä tilaus sähköpostitse, jos sinulla on ongelmia.

Rahat on veloitettu tililtäni, mutta en ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?
Luultavasti tilausvahvistus on päätynyt roskapostiin tai sähköpostiosoitetta on kirjoitettu väärin. Jotain on todennäköisesti mennyt pieleen yhteydessä maksusta takaisin järjestelmäämme. Ota yhteyttä meille nimellä, osoitetiedoilla, päivämäärällä ja määrällä, joka on veloitettu, niin autamme jäljittämään virheen ja varmistamme, että tilauksesi lähetetään!


Toimitus

Kuinka tiedän, että tilaukseni on lähetetty?
Kun tilauksesi lähetetään meiltä, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen ja mahdollisesti seurantanumeron. Voit seurantanumeron tai rahtikirjanumeron avulla seurata toimitusta kuljetusyrityksen sivustolla.

Mitä tapahtuu, jos en nouda tilaamaani pakettia?
Jos et nouda tilaamaasi pakettia, otamme yhteyttä ja kysymme syytä sille. Riippumatta siitä, haluatko paketin uudelleen vai et, meidän on veloitettava sinulta kulut, jotka olemme saaneet kuljetuksesta ja palautuskäsittelystä.

Toimitatteko ulkomaille?
Tällä hetkellä myymme vain asiakkaillemme Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa sekä EU:ssa. Toivomme tietysti voivamme tarjota toimituksia myös muihin maihin mahdollisimman pian.

Asun Ahvenanmaalla ja haluan tehdä tilauksen, voinko tehdä sen?
Valitettavasti emme tällä hetkellä voi toimittaa Ahvenanmaalle erityisten verojen ja kuljetusmääräysten vuoksi.

Asun Norjassa/Suomessa, mutta en voi silti tehdä tilausta, miksi se ei onnistu?
Ruotsalaisella verkkosivustollamme myymme vain Ruotsiin. Voit siirtyä kassalle ja vaihtaa maata painamalla lippua, joka on tekstin "Kassa" vieressä.

Mikä on toimitusaikanne?
Meillä on suuri oma varasto, ja lähetämme kaikki tilaukset niin nopeasti kuin mahdollista! Normaalissa kuormituksessa tilaus lähetetään varastostamme 2-5 arkipäivän kuluessa, mutta useimmiten nopeammin! Voit valita express-toimituksen kassalla, jos sinulla on kiire, ja lähetämme sen varastosta 24 tunnin kuluessa (normaalin kuorman aikana). Tätä vaihtoehtoa ei ole kaikilla tuotteilla, mutta se näkyy kassalla, kun se on mahdollista.

Kuinka tiedän, milloin voin noutaa tilaukseni postitoimistosta?
Saat silloin tekstiviestin tai sähköpostin kuljetusyritykseltä, joka kertoo, missä voit noutaa pakettisi. Jos et ole saanut tätä viestiä, voit tarkistaa pakettisi sijainnin rahtikirjanumeron avulla kuljetusyrityksen verkkosivustolla. Joissakin tapauksissa paketti voi saapua ilman ennakkovaroitusta eri syistä johtuen. Tällöin voit noutaa pakettisi rahtikirjanumeron ja henkilöllisyystodistuksen avulla ilman, että sinun tarvitsee odottaa erillistä ilmoitusta.

Kuinka toimin, jos olen saanut toimitusilmoituksen meiltä mutta en ilmoitusta kuljetusyritykseltä, että pakettini on noudettavissa?
Jos et ole saanut ilmoitusta kuljetusyritykseltä, voit tarkistaa pakettisi sijainnin rahtikirjanumeron avulla kuljetusyrityksen verkkosivustolla. Joissakin tapauksissa paketti voi saapua ilman ennakkovaroitusta eri syistä johtuen. Tällöin voit noutaa pakettisi rahtikirjanumeron ja henkilöllisyystodistuksen avulla ilman, että sinun tarvitsee odottaa erillistä ilmoitusta.

Muutos, täydennys tai tilauksen peruuttaminen

Kuinka toimin, jos haluan muuttaa tai täydentää tilaustani?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Kuinka toimin, jos haluan peruuttaa tilaukseni?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.


Palautus / Vaihto / Reklamaatio

Haluan tehdä palautuksen, vaihdon tai peruutuksen, miten toimin?
Palautuksen yhteydessä olet vastuussa siitä, että tuote ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Vähentääksesi mahdollisuutta arvon alennukseen, tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessaan, kaikkien etikettien on oltava paikallaan ja ohjeiden on oltava mukana. On tärkeää käyttää ulkopakkauksia ja välttää teipin tai muiden materiaalien kiinnittämistä alkuperäispakkaukseen.

Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen oston yhteydessä sinun on varmistettava, että tuotteen tiivistys ei ole rikki, koska tällaisia tuotteita ei voi palauttaa. Peruutusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan ohjeiden mukaisesti tai jotka ovat muulla tavoin saaneet selkeän henkilökohtaisen leiman. Palautuksia ei voi lähettää jälkivaatimuksena. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, maksu hyvitetään neljäntoista (14) päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Hyvitys suoritetaan vain pankkitilille tai käytetylle kortille, ei käteisenä. Kuljetukseen liittyvät palvelut, kuten pikapaketti- ja postiennakkomaksut, eivät sisälly hyvitykseen palautuksen yhteydessä.

Jotta mahdollinen palautus voidaan tehdä, sinun on voitava todistaa osto, ja suosittelemme säilyttämään tilausvahvistuksen ja maksuviitteen ostoksesi kuittina.

Olet vastuussa tuotteiden pakkaamisesta palautusta varten. Palautuslähetyksen alaosassa on palautustunnuksen numero. Säilytä tämä numero, jotta voit seurata palautustasi ja varmistaa, että olemme vastaanottaneet sen.

Oletko valinnut maksutavaksi laskun ja tarvitset palautuksen?
Tiedätkö, että voit jäädyttää laskun odottaessasi palautusta? Ota yhteyttä Sveaan, he auttavat sinua. Näin sinun ei tarvitse seurata eräpäivää odottaessasi, että palautus tehdään meillä.

Näin teet palautuksen
Ennen pitkien suksien tai rullasuksien palautusta sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Teet palautuksen palautuskuitin avulla, jonka sait tilauksen mukana. Jos palautuskuitin puuttuu tai se on kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden sähköpostitse. Olet vastuussa palautuskuljetuksesta, ja palautuskuitin avulla voit maksaa palautuksen. Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, korvaamme palautuskustannukset luonnollisesti.

Jos et ole enää hallussasi palautuskuitin, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua. Yleensä käsittelemme palautuksen viiden arkipäivän kuluessa siitä, kun se saapuu meille, ja vahvistamme sen sähköpostitse.

Kampanjatuotteiden palautus
Ostosten yhteydessä saatavan lahjan tai ylimääräisen alennuksen arvo katsotaan yleiseksi alennukseksi koko ostoksen hinnasta. Jos osa ostosta vaihdetaan ja/tai palautetaan, palautettuja tuotteita arvostellaan ostohinnan mukaan miinus niiden suhteellinen osuus yleisestä alennuksesta. Vaihtotilanteissa alkuperäinen lahjan tai alennuksen perusta ei muutu. Kampanjat tai tarjoukset lahjoista tai ylimääräisistä alennuksista ovat saatavilla vain uusille verkkosivuston kautta tehdyille ostoksille eivätkä ne koske aiempia ostoksia.

Haluan vaihtaa tuotteen kokoa, jonka olen ostanut alennuksella tai alennuskoodilla, ja maksaa saman hinnan kuin ensimmäisestä ostosta. Miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan tehdä reklamaation, miten toimin?
Jos toimitettu tuote on virheellinen tai vaurioitunut, voit tehdä reklamaation. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. Sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus toimii takuutodistuksenasi. Meillä takuut perustuvat siihen, mitä kunkin tuotemerkin ilmoittaa (yleensä 1 vuosi). Takuu ei kata kuljetuskustannuksia. Kuljetusvaurioista on ilmoitettava noutopisteeseen.

Olen lähettänyt takaisin tuotteen vaihtoa, palautusta tai reklamaatiota varten, miten asiaa käsitellään?
Käsittelemme yleensä palautuksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Kun palautus on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.

En löydä palautuskuitteja Gmail-sähköpostistani?
Useimmissa tapauksissa se tulee sähköpostiisi. Kuitenkin Google muutti äskettäin Gmailin ulkoasua ja sähköpostien lajittelua. Kirjautuessasi sisään näet nyt yläosassa 3 välilehteä (1.Primäärinen, 2. Sosiaalinen, 3. Kampanjat). Jos et näe sähköpostiviestejä meiltä pääsähköpostissasi, tarkista muut välilehdet. Voit vetää viestin pääsähköpostiisi, jotta seuraavat viestit ohjautuvat sinne. Jos et silti löydä viestiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Muu

Haluan tilata uutiskirjeen, miten teen sen?
Täytä sähköpostiosoitteesi "tilaa" -kenttään, jonka löydät sivun oikeasta alareunasta.

Haluan lopettaa uutiskirjeen tilaamisen, miten teen sen?
Jokaisen uutiskirjeen alareunassa on linkki, jota voit napsauttaa peruuttaaksesi sähköpostiosoitteesi ja estääksesi lisää lähetyksiä.

Paljonko toimitus maksaa eri toimitusvaihtoehdoilla?
Katso ostoehdot verkkosivuillamme.





Jag godkänner GDPR





Climbing247.fi





Jag godkänner GDPR







Jag godkänner GDPR



Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja

Kirjaudu sisään

Suomi
Menu