Palautus / Vaihto / Reklamaatio
Haluan tehdä palautuksen, vaihdon tai peruutuksen, miten toimin?
Palautuksen yhteydessä olet vastuussa siitä, että tuote ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Vähentääksesi mahdollisuutta arvon alennukseen, tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessaan, kaikkien etikettien on oltava paikallaan ja ohjeiden on oltava mukana. On tärkeää käyttää ulkopakkauksia ja välttää teipin tai muiden materiaalien kiinnittämistä alkuperäispakkaukseen.
Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen oston yhteydessä sinun on varmistettava, että tuotteen tiivistys ei ole rikki, koska tällaisia tuotteita ei voi palauttaa. Peruutusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan ohjeiden mukaisesti tai jotka ovat muulla tavoin saaneet selkeän henkilökohtaisen leiman. Palautuksia ei voi lähettää jälkivaatimuksena. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, maksu hyvitetään neljäntoista (14) päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Hyvitys suoritetaan vain pankkitilille tai käytetylle kortille, ei käteisenä. Kuljetukseen liittyvät palvelut, kuten pikapaketti- ja postiennakkomaksut, eivät sisälly hyvitykseen palautuksen yhteydessä.
Jotta mahdollinen palautus voidaan tehdä, sinun on voitava todistaa osto, ja suosittelemme säilyttämään tilausvahvistuksen ja maksuviitteen ostoksesi kuittina.
Olet vastuussa tuotteiden pakkaamisesta palautusta varten. Palautuslähetyksen alaosassa on palautustunnuksen numero. Säilytä tämä numero, jotta voit seurata palautustasi ja varmistaa, että olemme vastaanottaneet sen.
Oletko valinnut maksutavaksi laskun ja tarvitset palautuksen?
Tiedätkö, että voit jäädyttää laskun odottaessasi palautusta? Ota yhteyttä Sveaan, he auttavat sinua. Näin sinun ei tarvitse seurata eräpäivää odottaessasi, että palautus tehdään meillä.
Näin teet palautuksen
Ennen pitkien suksien tai rullasuksien palautusta sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Teet palautuksen palautuskuitin avulla, jonka sait tilauksen mukana. Jos palautuskuitin puuttuu tai se on kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden sähköpostitse. Olet vastuussa palautuskuljetuksesta, ja palautuskuitin avulla voit maksaa palautuksen. Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, korvaamme palautuskustannukset luonnollisesti.
Jos et ole enää hallussasi palautuskuitin, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua. Yleensä käsittelemme palautuksen viiden arkipäivän kuluessa siitä, kun se saapuu meille, ja vahvistamme sen sähköpostitse.
Kampanjatuotteiden palautus
Ostosten yhteydessä saatavan lahjan tai ylimääräisen alennuksen arvo katsotaan yleiseksi alennukseksi koko ostoksen hinnasta. Jos osa ostosta vaihdetaan ja/tai palautetaan, palautettuja tuotteita arvostellaan ostohinnan mukaan miinus niiden suhteellinen osuus yleisestä alennuksesta. Vaihtotilanteissa alkuperäinen lahjan tai alennuksen perusta ei muutu. Kampanjat tai tarjoukset lahjoista tai ylimääräisistä alennuksista ovat saatavilla vain uusille verkkosivuston kautta tehdyille ostoksille eivätkä ne koske aiempia ostoksia.
Haluan vaihtaa tuotteen kokoa, jonka olen ostanut alennuksella tai alennuskoodilla, ja maksaa saman hinnan kuin ensimmäisestä ostosta. Miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan tehdä reklamaation, miten toimin?
Jos toimitettu tuote on virheellinen tai vaurioitunut, voit tehdä reklamaation. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. Sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus toimii takuutodistuksenasi. Meillä takuut perustuvat siihen, mitä kunkin tuotemerkin ilmoittaa (yleensä 1 vuosi). Takuu ei kata kuljetuskustannuksia. Kuljetusvaurioista on ilmoitettava noutopisteeseen.
Olen lähettänyt takaisin tuotteen vaihtoa, palautusta tai reklamaatiota varten, miten asiaa käsitellään?
Käsittelemme yleensä palautuksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Kun palautus on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.
En löydä palautuskuitteja Gmail-sähköpostistani?
Useimmissa tapauksissa se tulee sähköpostiisi. Kuitenkin Google muutti äskettäin Gmailin ulkoasua ja sähköpostien lajittelua. Kirjautuessasi sisään näet nyt yläosassa 3 välilehteä (1.Primäärinen, 2. Sosiaalinen, 3. Kampanjat). Jos et näe sähköpostiviestejä meiltä pääsähköpostissasi, tarkista muut välilehdet. Voit vetää viestin pääsähköpostiisi, jotta seuraavat viestit ohjautuvat sinne. Jos et silti löydä viestiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.